środa, 11 września 2013

Szablon

ten piękny szablon pochodzi ze strony:

 http://szablonownica.blogspot.com
Jak widać nie rozgryzłam jeszcze trudnej sztuki ustawiania szablonów- tak, można się śmiać- cholerstwo ciągle wkleja mi się jako obrazek. Wszystko by było w porządku, gdyby nie fakt, iż ciągle rozłącza mnie z Internetem i nie mogę nic na dobrą sprawę poprawiać tudzież instruować się. Nie mniej będę nad tym pracować, a narazie jest...oryginalnie vel alternatywnie.
I już mnie uważacie pewnie za Ciamajdowate beztalencie. :P

1 komentarz:

  1. Nie martw się też miałam z tym problem, ale na stronie szabloniarni u której ja zamawiałam był poradnik jak to zrobić.
    I to wcale nie takie trudne jak się zdaję.
    Musisz pobrać szablon na komputer, i jeśli masz w formacie xml to wchodzisz w zakładkę szablon na swoim blogerze , klikasz utwórz/przywróć kopie zapasową, wybierz plik i przekaż :)
    Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam.
    Jeśli nie śmiało pytaj.
    hopelessdream

    OdpowiedzUsuń