sobota, 4 października 2014

LIEBSTER AWARDS!!!!

A więc!!! Doszłam do wniosku, że warto wrócić do zabawy.W końcu to wyróżnienie i to jakie!!!

A więc w ostatnim czasie dostałam nominacje do Liebstera, za co bardzo, bardzo jestem wdzięczna!!! Dziękuję!!!!


Pierwsza- od Verki:

1.Do jakiego domu w Hogwarcie byś należała?

Gryffindor :)

2.Ulubiony nauczyciel z HP?

Slughorn i Flitwick

3.Ulubiony przedmiot szkolny z HP?

OPCM i Zaklęcia

4.Czy sądzisz, że pary Ginny-Blaise i Draco-Hermiona pasują do siebie?

Tak!!!!!!

5.Ulubiona postać z HP?

Hermiona i Luna

6.Znienawidzona postać z HP?

Hmmm...Nie mam konkretnej. Zachowania niektórych mnie denerwowały.

7.Ulubione magiczne zwierzę?

Sklątka :D

8.Co byś zrobiła jakbyś stanęła przed Voldemortem w cztery oczy i miała przy sobie tylko różdżkę?

Starała się odwrócić jego uwagę. Wytknęłabym mu nieścisłości w jego zachowaniu. W końcu mógłby mnie tylko zabić, nic więcej. Więc pozwoliłabym sobie na drwiącożałosną bezczelność, coby się zabawić w ostatnich chwilach. No i nie dałabym mu chorej satysfakcji błagając o litość.

9.Czy sądzisz, że uśmiercenie Snape-a i Dumbledore-a to była dobra decyzja Rowling?

Hmm... Zależy jak na to patrzeć. Ale wydaje mi się, że tak:)

10.Co byś sobie szczęśliwego przypomniała podczas rzucania zaklęcia Expecto Patronum?

Nie lubię dobrych wspomnień, bo mnie dołują, więc nic bym sobie nie przypominała. Pomyślałabym o dobrych rzeczach, które się staną:)

11.Na czym polegałoby wymyślone przez ciebie zaklęcie?

Zaliczenie sesji :D



Pytania od Temi Sabaku

1.Jeśli byłabyś założycielką Hogwartu i stworzyła własny "dom", to jaki kolor, zwierze i być może jaką nazwę by nosił? ^^

Czarny kolor, wielbłąd!!!


2.Ulubiona postać żeńska w HP?

Luna i Hermiona


3.A ulubione zaklęcie? :)

Alohomora! Legllimentis


4.Jaki byłby twój patronus?

Pewnie, że wielbłąd!


5.Ulubiony gatunek filmowy?

Różne. Bajki, psychologiczne, komedie, kino alternatywne...

6.Masz jakąś ulubioną piosenkę?

Journey to the past, z Anastazji

7.Obecna szkoła? :) 

Uniwerek

8.Czy masz jakieś nicki/przezwiska? (jeśli się takowym posługujesz-czy masz inne?)

Kiedyś, dawno mówili na mnie Szlama :D

Teraz dla kilku osób jestem Golumem

9.Co jest twoją dumą? (może coś tworzysz, albo już masz ;3)

Może trudno w to uwierzyć, ale książka, którą udało mi się stworzyć. Z racji anonimowości, niemogę podać jej tytułu, więc pewnie wiele z Was nie uwierzy (ja nadal nie wierzę:D )

10.Masz rodzeństwo?

Tak, trzy siostry


11.Jakie znasz języki?

Angielski, francuski, trochę rosyjski i hiszpański


No i moje pytania- po części będą takie same jak poprzednio:)

1. Pięć książek, które poleciłabyś jako warte uwagi (nie wliczając HP, bo to wie każdy:D) ?
2. Plany na przyszłość?
3. Proszona kolacja z rodzinką Malfoy- jakby wyglądała?
4. Co robisz, jak nic ci się niechce?
5. Co pokazałabyś jako argument, że mugole nie są zacofani i są zdolni coś wymyślić ciekawego?
6. Śmieszna historia z Twojego życia?
7. Gdzie chciałabyś pojechać?
8. Gdybyś mogła zrobić jedną niemożliwą normalnie rzecz była możliwa- co by to było?
9. Najdziwniejsza rzecz, która Ci się przydarzyła?
10. Ile masz lat? :D


NOMINUJĘ:

Sunny Dreamer

Vanilla

hopelessdream

Zawasia

Champagne Rose

Atena Grygiel

POZDRAWIAM :D

7 komentarzy:

  1. Kochana kiedy nastepny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! <3 Odpowiem na Twoje pytania tutaj, okej? :)

    1. ,,Gwiazd naszych wina'' ,,Hopeless" ,,Piękna Katastrofa" ,,Igrzyska śmierci (3części♥)" i "Wodospady cienia (seria)"
    2. Liceum biologia-polski + chemia, a potem Uniwersytet Medyczny - dietetyk (zapewne jeszcze mi się nie raz odmieni, ale jak na razie myślę nad takim czymś! :)
    3. Nie do końca rozumiem sformułowania tego zdania, ale wydaję mi się, że pytasz o to ,, Jak wyglądałaby kolacja u rodziny Malfoy, na którą jestem zaproszona" - Odpowiedź: Kolacja z pewnością byłaby wykwintna. Barwy zieleń z dodatkiem srebra. Na pewno byłyby świece, jakieś eleganckie potrawy. Rozmowa także byłaby pełna wdzięku i inteligencji. Ubrani bylibyśmy w coś pewnie odświętnego, typu sukienki/suknie i garnitury. W skrócie: LUKSUS, KOLACJA MARZEŃ ♥
    4. Leżę na łóżku w dresie i słucham muzyki przygryzając coś słodkiego. ;)
    5. Komputery... ogólnie cały internet. To coś niezwykłego, że możemy do siebie pisać, nawet się przy tym nie znając. Rewelacyjna technologia. Pomimo, że jestem ślizgonką, to w tym wypadku jestem dumna z mugolaków! :3
    6. Hmm.. byłam wtedy w pierwszej klasie podstawówki. Moje pierwsze wakacje nad morze; jazda pociągiem. Gdy mieliśmy pociąg powrotny i wspinałam się po schodkach, to wtedy but mi zleciał... wstrzymałam cały ruch osób czekających na wejście. Cudownie zabawna chwila ♥
    7. Może nie pojechać, tylko polecieć - do USA, a konkretniej Floryda ♥♥
    8. LATANIE. Chcę latać i kiedyś będę latać. Nie będę potrzebować do tego skrzydeł, po prostu skoczę i pofrunę.. uniesie mnie moja magiczna aura. Kiedyś zobaczysz mnie na niebie i powiesz ,,O! To ta dziewczyna z bloga Dramione!" To będzie piękne. :3
    9. Poplamiłam w szkole spodnie jakąś dziwną fioletową substancją, która pachniała jak truskawki, choć nigdzie przez cały dzień nie miałam z takim czymś styczności. DZIWNE o.o
    10. Aktualnie mam 15 lat (rocznik 1999).

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie (http://dramionedwaswiatystalysiejednoscia.blogspot.com/)

    Sunny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki za nominację, za to, że pomyślałaś akurat o mnie! To zawsze miłe :)). No i gratulację za to, że Ty też zostałaś nominowana!
    Oczywiście postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania i dodać notkę z nimi na mojego bloga ;).
    Pozdrawiam ciepło,
    hopelessdream

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następny rozdział? Chcę się dowiedzieć co ukrywa Violetka....Osobiście muszę przyznać, że wydaje się być podejrzana....
    Pozdrawiam,
    Verka ;)

    PS
    U mnie pojawił się trzeci rozdział. Mam nadzieję, że napiszesz w komentarzu co o nim sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dziękuję i przepraszam, że dopiero teraz, ale zabrakło mi czasu :( Odpowiem tutaj, bo na swoim blogu zamieściłam już sporo odpowiedzi :)
    1. Pięć książek, które poleciłabyś jako warte uwagi (nie wliczając HP, bo to wie każdy:D) ?
    Duma i uprzedzenie, Sherlock Holmes- cały!, Emma, Igrzyska śmierci, Rozważna i romantyczna... <3
    2. Plany na przyszłość?
    skończyć szkołę, dostać się na farmację, założyć własną firmę, wziąć ślub, mieć dzieci, być szczęśliwa.... albo dostać list z Hogwartu!!!!
    3. Proszona kolacja z rodzinką Malfoy- jakby wyglądała?
    Luksus, bogactwo, przepych, wyrafinowanie, doskonałość! Ja w najpiękniejszej wieczorowej sukni, on w czarnym, drogim garniturze. Najpierw wyborne potrawy, później wino, a następnie taniec na parkiecie... <3 MARZENIE!
    4. Co robisz, jak nic ci się niechce?
    Leżę i nie robię NIC!
    5. Co pokazałabyś jako argument, że mugole nie są zacofani i są zdolni coś wymyślić ciekawego?
    Jak to co? Cudowne książki i opowiadania dramione!
    6. Śmieszna historia z Twojego życia?
    Kiedyś włożyłam głowę w szczebelki płotu i siedziałam tak pół godziny, nie mogąc wyjąć głowy :D
    7. Gdzie chciałabyś pojechać?
    Do Egiptu i na Karaiby <3
    8. Gdybyś mogła zrobić jedną niemożliwą normalnie rzecz była możliwa- co by to było?
    Znaleźć się w Hogwarcie!
    9. Najdziwniejsza rzecz, która Ci się przydarzyła?
    Nic takiego nie przychodzi mi do głowy :)
    10. Ile masz lat? :D
    17.

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIELBIAM TEN BLOG ❤❤❤❤❤
    dużo weny i dodaj kolejny rozdział SZYBCIUTKO 😊
    - wielbiącą twój blog Karolka ❤

    OdpowiedzUsuń