poniedziałek, 5 maja 2014

Czy ja naprawdę....

Czy ja naprawdę jestem taka spaczona i miniaturkowi Malfoyowie są tak naprawdę okropni i wredni za te wszystkie policzkowania, kontrole hermionowego umysłu i wymierzane kary?
Serio, w tej miniaturce mieli być przedstawieni jako "ci dobrzy", a tymczasem już dzisiaj miałam piąty zarzut, jakoby "jak kocha, to ufa"/ "jak kocha, to nie bije"/ "to przesada, że zamknęli ją w lochu a to, że uciekła".

Chyba że jestem taka wredna, że nawet z kochającej Narcyzy zrobiłam apodyktyczną jędzę, chcącą podporządkować sobie służącą pod maską uprzejmości. Oho, z tym też się spotkałam!


I jestem confused, tym bardziej, że dziś chyba nie kontaktuje po nieprzespanej nocy.....
Taka luźna myśl. Dziękuję za uwagę, wdzięcznam będę za rozwianie możliwości.

6 komentarzy:

  1. SA pozytywni, jednocześnie sprawiłaś że są realni ponieważ nie zrobiłaś z nich chodzących aniołów. Czytając miniaturke widać że oni ulegają cały czas zmianom na lepsze, a nie są nagle aniołami po latach bycia tymi złymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narcyza jest apodyktyczna do granic możliwości, ale przy tym naprawdę troszczy się i martwi. I właśnie przez tą jej apodyktyczność nie wstydziła się spoliczkować jej, zamknąć w piwnicy czy kontrolować umysł- wszystko po prostu MUSI być tak, jak ona chce. Ale to, JAK CHCE wynika z tego, że się martwi- i to właśnie jest punkt.
    Gdyby była okropna, postarałaby się, by Hermionę zabolały jej kary- a tak.... Uderzyła ją lekko, tylko dla zasady, by wiadomo było, kto tu rządzi. Tak samo z czytaniem myśli- poprostu ma ją pod ścisłą kontrolą, bo to ONA jest panią.
    A już totalnie rozwaliła system z uwięźnieniem- jakby się nie martwiła, to nie leciałaby zaraz sprawdzić, czy aby wszystko u jej małej Hermionki w porządku XD
    Kocha ją, kocha- o to się nie martw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem twoi bohaterowie są poprostu jak każdy rodzic.Troszczy się i czasmi daje kary.Nie przejmuj się i nie jesteś wredna.Zapamiętaj sobie!:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to jest to najlepsza miniaturka jaką czytałam i nie mam do niej żadnych zastrzeżeń ;) Wszystko jest w niej cudowne i jest poprostu idealna ;*

    OdpowiedzUsuń